Tråkig?

Är det bara jag som känner att alla vänner tar avstånd från en bara
för att man inte dricker längre eller vill gå ut på krogen?
Känns som att ingen förstår eller vill umgås på "normala" sätt längre.
Varför måste det alltid vara aljohol eller massa hög musik inblandat för
att man ska vilja umgås?
Sen jag slutade att dricka (för 1.5 år sedan) så känns det
som att ingen hör av sig längre.
Är jag tråkig?
Jag tycker att det är mycket trevligare att hitta på saker
utan alkohol eller krogen jämt.
Att sitta några st hemma med tex chips och en bra film.
Eller ett bra sällskapsspel.
Jag tycker att det är det absolut trevligaste.
Men tydligen så verkar jag vara tråkig pga det.

Men det är nu man inser vilka som är en riktiga vänner.
Synd bara att det inte var alla dom man trodde.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback