Fredag.

Då var det fredag igen.
Idag så har jag spenderat större delen av dagen med
min lillebror.
Känns så bra att få vara med han, av någon anledning så känns
han så mycket vuxnare nu.
Jag tror att det är för att han själv känner sig vuxnare.
Han ska få fast anställning på sitt jobb nu när han fyllt 18år.
Det känns riktigt kul.
Jag ska träffa han igen i morgon på en fika innan han ska till jobbet,..

Nu sitter jag bara  och blänger lite på internet och tvn.
Springer och små städar lite och små plockar hemma också.
Ska ta och sola lite i morgon så man får lite färg på sig.
Känner mig lite blek haha.

Hoppas allas dag har varit bra, :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback