Start!

Kände att jag behövde en  blogg för att skriva lite i.
Det är skönt att få sätta sig på kvällarna
eller på dagarna och få skriva av sig lite.
Så nu skaffade jag mig en.
Får se hur aktiv jag kommer att vara
just nu så känner jag att jag skulle vilja
skriva varje dag.
S vu får se.

Idag (7/7) så fyllde min
underbara lillabror 18år, tiden går
så snabbt.
Det känns som om det var igår som han var
min lilla busunge som
man måste hålla koll på hela tiden.
Nu märker man vilken jobbig oh tjatig syster man är.
Haha.

Power meet började även idag.
Jag är absout ingen Power meet människa.
Tycker mest att det är en tragisk tradition i Västerås
nu för tiden.
Känns som om alla använder det som en
ursäkt att få dricka sig redlösa och bete sig illa.
Sen när man ser alla unga tjejergå med kort kort på sig
onyktra längs vägen för att få åka runt i
en raggaril med okända människor.
Snälla Vakna, vart är vi på väg.
Jag vill då inte att mina barn ska behöva
växa upp i det här.
Om det ser ut så är nu hur set det då ut om ca 10 år?
För om vi tänker 10 år tillbaka så var det STOR skillnad
mot hur det ser ut nu.
Snälla vakna och agera!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

kikar in :)

Postat av: Sophiie

Självklart. :) Alltid lika trevligt med Läsare :) Ska kika in på din med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback